Политика за директен маркетингПОЛИТИКА ЗА КОРИСТЕЊЕ НА ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ ЗА ЦЕЛИ НА ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ BLOG.ZK.MK
Личните податоци кои се обработуваат од страна на blog.zk.mk може да се користат за директен маркетинг единствено по дадена согласност од страна на лицата чии податоци се обработуваат.
Вашата согласнот за користење на лични податоци ја давате при пријавување со ваша емаил адреса во полето “Добивај најинтересни работи и идеи во инбокс!” со што дадената согласност се однесува исклучиво за целите на директен маркетинг со испраќање на известувања и маркетинг материјали на е-меил адресата дадена од страна на давателот на согласноста, без притоа да се врзува ваквата согласност со губење на било кое друго право на давателот во однос на услугите кои се обезбедуваат преку веб страницата. Вие имате право во секое време да побарате од нас да не испраќаме маркетинг соопштенија и да не ги користиме вашите лични податоци за целите на директен маркетинг. Корисникот има право во секое време да се спротивстави на понатамошно обработување на неговите/нејзините лични податоци за директен маркетинг, преку контактирање на Офицерот за заштита на лични податоци за барањето (контакт податоците се во сегментот „Политика за приватност“) или со кликнување на опцијата unsubscribe (повлекување на согласност) во долниот дел на некој од пристигнатите мејлови.
zk.mk и blog.zk.mk за потребите на спроведување директен маркетинг ја користи платформата MailChimp, трговска марка на Rocket Science Group. Собраните податоци се зачувани на серверите на платформата и се обезбедени од страна на компанијата Rocket Science Group.
Последно променето на: 20.7.2021 | Во трговијата на мало во февруари годинава, во споредба со февруари минатата година, гледано по групи и класи, стапката на прометот во групата Трговија на мало ... Нова потенцијана инвестиција на италијанска компанија во ТИРЗ ШтипДиректорот Гоце Димовски денес оствари средба со Марио Де Роза, прв секретар, заменик шеф на мисија на италијанската амбасада во Македонија, регионалниот совет ... ЕК ЌЕ ИНВЕСТИРА ВО ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА: Што ќе добие Македонија од тоа?Европската комисија денеска усвои Работна програма за инструментот „Дигитална Европа“ за периодот 2025-2027 година, со која се предвидени 1,3 милијарди евра за ... Workplace Conference 2025: Иднината не чека!На 26 март 2025 година, во вонвременскиот Сава Центар во Белград, Србија, се одржа Workplace Conference 2025, единствениот настан во регионот на кој се ... Ѕвоното на Македонска берза ѕвони 29 годиниВреме зa читање: < 1 минутa Со три удари на ѕвончето, пред 29 години беше означен почетокот на работењето на Македонската берза. На тогашниот 28 март беше ... Народна банка: Во февруари годишен раст од 11,1% на вкупните депозити и од 11,5% на вкупната ...Анализирано на годишно ниво, вкупните депозити остварија раст од 11,1%, во поголем дел поради растот на депозитите на „домаќинствата“, при раст и на депозитите ... |