Политика за директен маркетинг

ПОЛИТИКА ЗА КОРИСТЕЊЕ НА ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ ЗА ЦЕЛИ НА ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ BLOG.ZK.MK

 

Личните податоци кои се обработуваат од страна на blog.zk.mk може да се користат за директен маркетинг единствено по дадена согласност од страна на лицата чии податоци се обработуваат.

 

Вашата согласнот за користење на лични податоци ја давате при пријавување со ваша емаил адреса во полето “Добивај најинтересни работи и идеи во инбокс!” со што дадената согласност се однесува исклучиво за целите на директен маркетинг со испраќање на известувања и маркетинг материјали на е-меил адресата дадена од страна на давателот на согласноста, без притоа да се врзува ваквата согласност со губење на било кое друго право на давателот во однос на услугите кои се обезбедуваат преку веб страницата. Вие имате право во секое време да побарате од нас да не испраќаме маркетинг соопштенија и да не ги користиме вашите лични податоци за целите на директен маркетинг. Корисникот има право во секое време да се спротивстави на понатамошно обработување на неговите/нејзините лични податоци за директен маркетинг, преку контактирање на Офицерот за заштита на лични податоци за барањето (контакт податоците се во сегментот „Политика за приватност“) или со кликнување на опцијата unsubscribe (повлекување на согласност) во долниот дел на некој од пристигнатите мејлови.

 

zk.mk  и blog.zk.mk  за потребите на спроведување директен маркетинг ја користи платформата MailChimp, трговска марка на Rocket Science Group. Собраните податоци се зачувани на серверите на платформата и се обезбедени од страна на компанијата Rocket Science Group.

 

Последно променето на: 20.7.2021

 

Годишната стапка на инфлација во еврозоната во јуни годинава изнесува 2,5 отсто, што е пад од 2,6 отсто во мај. Една година претходно, во јуни 2023 година, ...
сите 38 | | | веќе видена

На барањето на Сојузот на синдикати на Македонија (ССМ) Владата во првите сто дена да ги прими на разговор и да ја зголеми минималната плата на 450 евра, ...
сите 180 | | | веќе видена

Што се случува со компанијата „Настел“ на бизнисменот Зоран Азманов. Ако порано упорно купуваше и стекна сериозен пакет акции во „Реплек“, сега упорно продава ...
сите 23 | | | веќе видена

Босна и Херцеговина и оваа година се истакна со најдобра услуга во регионот, која постигна резултат од 89,53 отсто, што е зголемување за дури 5,55 процентни ...
сите 4 | | | веќе видена

Login on Golden Page

UsernamePassword



New user ? | Forgot your password? | Cancel